Никол Шерцингер спря дъха на всички с появата си на червения килим като булка

[elfsight_social_share_buttons id="1"]

Американската певица Никол Шерцингер събра всички погледи с появата си на червения килим на филмовия фестивал в Кан този понеделник.

Нямаше как да е иначе, след като това бе дебютът ѝ на червения килим на престижния международен филмов фестивал в Кан.

За своята първа премиера в рамките на кинофестивала – филмът BlacKkKlansman на режисьора Спайк Лий – тя бе облякла впечатляваща бяла рокля, дълга до земята, но с голи рамене.

Много звездни красавици вече показаха поне по един от зашеметяващите си тоалети, избрани за 71-ия филмов фестивал в Кан. Сега дойде ред и на половинката на Григор Димитров, която определено успя да направи впечатление с избора си на дреха.

Съдията от американското музикално шоу за таланти X Factor бе прибрала косата си, разкривайки лицето и раменете си, което правеше визията ѝ още по-зашеметяваща.

39-годишната звезда бе избрала дълга бяла рокля, която напомняше на булчинска, но придаваше на Никол лебедова грациозност. Тоалетът – дело на ливанския моден бранд Ashi Studio – бе аранжиран с бели пера в горната част на корсета без презрамки и контрастираше чудесно със смуглата кожа на Шерцингер.

Виолетовите обеци с триъгълна форма, изработени от отделни камъчета, които певицата носеше на премиерата на филма BlacKkKlansman, идеално пасваха на снежнобялата рокля.

Събитието заслужаваше подобно старание от страна на Шерцингер, тъй като това е първият филм, който Спайк Лий представя в Кан след 27-годишна пауза.

В новата си лента Лий вижда нещо общо между американския президент Доналд Тръмп и бившия Велик дракон на Ку-клукс-клан Дейвид Дюк.

Базиран върху истинската история за афроамерикански полицай, който прониква в редовете на Ку-Клукс-Клан, „BlacKKKlansman“ е смесица между детективски и политически филм, като приключва с разобличаване на предизвиканите от крайната десница безредици в Шарлотсвил, Вирджиния, на 12 август 2017 г.

Филмът бе посрещнат с овации от зрителите в киносалона „Люмиер“ във Фестивалния дворец. Спайк Лий, който не бе идвал в Кан от прожекцията на филма му „Треска в джунглата“ през 1991 г., носеше черна барета на главата си и сако с принтове от позлатени листа.

Спайк Лий се връща около 50 години назад във времето, за да може в края на филма му да бъдат проследени събития в Шарлотсвил през 2017 г., когато автомобил на неонацист преднамерено се вряза в група активисти срещу расизма. Тогава загина 32-годишната Хедър Хейър. Показвайки лицето й на екрана, Спайк Лий й посвети филма си.

 

[elfsight_social_share_buttons id="1"]